Klantenservice

KLANTENSERVICE

GEBRUIKSAANWIJZING

Hoe lang gaat een haarwerk mee?

Hoe lang een haarwerk meegaat, is moeilijk aan te geven. Dat is afhankelijk van de gebruikte materialen en hoe intensief het wordt gebruikt.
Een enkel haarwerk dat u dagelijks gebruikt, slijt sneller dan wanneer u afwisselt met een ander haarwerk.

Nazorg

Als u het prettig vindt mag u na ca. 2 weken een afspraak maken, voor een laatste controle. Ook kunt u desgewenst een onderhoudscontract bij ons afsluiten.

Onderhoud

Garantie- en leveringsvoorwaarden

Garantie haarwerken


Op alle geleverde haarwerken zijn de leverings- en betalingsvoorwaarden van de door M’s Beauty Haarwerken geselecteerde leveranciers van toepassing.


Over het algemeen heeft confectie haarwerk een garantieduur van 3 maanden en een maathaarwerk 6 maanden op fabricagefouten. De garantie vervalt als de gebruiksvoorschriften niet nageleefd worden. De garantie vervalt bij verwijtbare schade en geweld van buitenaf.


M’s Beauty Haarwerken zorgt voor de afhandeling van het garantieverzoek betreffende het haarwerk.

Dienstverlening


Bij ontevredenheid over de dienstverlening doen we er alles aan om in overeenstemming met de klant te komen.

Leveringsvoorwaarden


Confectiehaarwerk dient, indien nodig voor de klant, binnen 2 werkdagen te worden geleverd. Voor maathaarwerk word een maximale levertijd van 12 weken nagestreefd.


Ook bestaat de mogelijkheid om een haarwerk te reserveren voor periode van minimaal 3 weken en maximaal 6 weken.


Mochten er afwijkingen zijn met betrekking tot de levertijd , informeren we de klant zo spoedig mogelijk.


Mocht er een noodsituatie zijn met het haarwerk hebben we de inspanningsverplichting om een tijdelijke oplossing te kunnen leveren.


Klachten

M's Beauty Haarwerken is lid van Anko Sectie Haarwerken en verbindt zich aan de gedragscode die daarbij hoort en de Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken (SGC) in Den Haag.


Heeft u een klacht, maar komt u er niet uit met ons? M's Beauty is als haarwerkspecialist ook aangesloten bij De Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken (SGC). Het doel van deze commissie is om geschillen tussen consumenten en ondernemer op een goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen. De Geschillencommissie is erkend door de overheid waardoor een betrouwbare procedure en objectieve beslissingen gewaarborgd zijn.

Bent u ontevreden over uw behandeling? Dan horen wij dat uiteraard graag zo snel mogelijk. Schroomt u niet om meteen met ons contact op te nemen. Wij zorgen dat wij uw probleem z.s.m. verhelpen en oplossen. Veelal kosteloos, afhankelijk van de aard van het probleem en eventuele garantie. Mocht u het gevoel hebben dat wij er niet alles eraan doen om u te helpen, dan heeft u de mogelijkheid uw klacht neer te leggen bij de Geschillencommissie.


Hieronder kunt u een klachtenformulier openen en downloaden, de gedragscode inlezen en een link naar een document over de SGC openen om meer te weten te komen over de regelingen.